Umie dan Katak...Sebuah cite

Salam.
Sape suka dan tak geli ngan katak sila angkat tangan kamu?????sebelum saya cite pasal n3 kali ni..Meh kita baca apa wikipedia cite pasal katak ni atau nama glamer dalam bahasa jepun 'Kaeru'..atau dalam bahasa penjajah we called 'Frog'


Bebalik pada tajuk n3 saya k...heheheheh...dalam banyak2 menatang dalam dunia ni...... ni la menatang yang tak leh idup ngan saya...dan saya pun takleh nak idup bersamanya...Ape kamu cakap katak ni comey????idakla teman nak usap2 dia cam usap anak kucing teman..(sejak bila ko jadi org perok ni mie?)..
Saya boleh pegang lipas dan buang camtu je...siap boleh pijak2 lagi...lipas kan kegelian ramai pompuan...hehhehe...saya boleh pegang cicak..siap main baling2 lg..saya boleh pegang cacing..siap tolong sangkut kat mata kail lg..saya boleh pgg ulat beluncas ...siap boleh pegang dan buang camtu..tapi tolong ye..saya ngan katak mmg takleh nak berpegang2 tangan ke...peluk cium ke..dan apa je la yang ada kaitan ngan ngan perhubungan secara langsung...geli gila k..
Petang tadi ade tertengok cite PuTERA KATAK ..yang sedang hangat ditayang di TV3...saya cuma tengok  kejap je...gila meroyan saya kalo jadi nora danish yang asik pegang katak beso tu...mmg salute kat nora danish leh pgg katok tu camtu je...rileks je...kalo la bopren saya kena sumpah jadi katak?camne la ye...ape nak buat?????????bio je la dia jadi katak seumur hidup...mana la tau jadi katak lagi best dari jadi manusia...hehhehe...takdelah banyak buat dosa..kan..kan...kan...

Actually cite pasal katak ni mmg ramai kawan2 tau saya geli katok..dan paling hampes sekali adik saya akan menggunakan kelemahan saya ni untuk menakut2 kan saya dan mengugut saya supaya dengor cakap dia..gile kejam...bila saya start membebel bila dia wat salah ngan saya..dia akan pg cari katak seko dan pg tunjuk kat saya....

****tulisan ini dibuat 7 tahun yang lalu..

Ulasan

Catatan Popular