klik dulu baru tau....

Khamis, 11 Februari 2010

Nikmatnya bila....


ni hao ma?wo jiao umi.wo shi ma lai ren.xie..xie..hehehehe...baru lepas kelas mandarin nih..sket2 boleh la...(poyo je ko umie)saja je nak tunjuk aku dah hafal sket2 bahasa mandarin...

dah lama tak menaip nih...bukan pe...penat+malas+buhsan..tapi aku still lagi aktif jalan2 g blog org len...saja je malas nak memblogging blog sendiri...hehehhee..


nape entry aku ari nih ttg nikmat...?

mmg nikmat bila ko dapat makan kan?tersangat2 nikmat bila tangan ko tak sakit so masih boleh suap nasi ke mulut ko sendiri..

so baca je la ape yang aku merapu ni...

nikmatnya bila dapat makan nasi bila time lapo...

nikmatnya bila dapat sendawa bila time perut kembung...

nikmatnya bila dapat berak bila sakit perut...

nikmatnya bila dapat bernafas bila rasa sesak dada..

nikmatnya bila dapat melihat..

nikmatnya bila dapat mendengar...

nikmatnya bila ada kawan..

nikmatnya bila ko bosan..

nikmatnya...nikmatnya..

banyaknya nikmat dalam hidup ni kan...

ko perasan ke tak...tak kirala kecik mana pun nikmat yang dapat....wajibla disyukuri...

hehehe....ape yang aku fikirkan skang ni?

nikmatnya bila dapat tido...bestnya....bestnya....nikmatnya..

Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?