klik dulu baru tau....

Selasa, 13 April 2010

sampai waktunya aku bercinta lagi...




jiwangnya n3 aku kali ni....geli tekak aku nak menyebutnya(aku sebut dlm hati je)hehehhee...


aku rasa skang kawan2 seangkatan umur ngan aku dah cam terdesak nak menamatkan zaman solo diorg...hehhehe...nape aku memandai cakap camni..ade la sebabnya..


mmg susahkan nak teka bila jodoh kita...mmg susah nak agak sape jodoh kita...mmg susahkan kita nak agak bila kita akan tamatkan zaman single kita ni..hehehe...ntahla bukan sume org kot yang rasa susah...


ade je yang senang...cam sepupu aku yang masih muda remaja ni...bulan lima ni akan tamatkan zaman solonya...ape cite tu..jodoh dia cepat kot..sekolah lagi tu beb...ade lagi cite sepupu aku yang lain ni plak kisah nya camni...sape je yang masuk,terus akan diterima sebagai menantu(mak dia yang cakap camtu)uish..kes terdesak kot..hehehe...aku pun dah panas (punggung)..tak senang nak duduk...penanda aras aku yang dulu iaitu cik B..skang dah Puan B dah takleh jadi KPI aku lagi pasal dah selamat kawin..hehehheh..kena cari penanda aras baru nih...nape nak kena ade penanda aras nih umie?????


soklan cepu emas nih....penanda aras ni diperlukan supaya aku rasa tak terdesak lagi nak menamatkan zaman solo aku nih...takde la aku asik terfikir yang dah sampai masa aku rasa kena serius memikirkan untuk merancang keluarga ni...sebenarnya ramai lagi calon penanda aras aku ni...ehhehehe..sorila akak2 ku sayang...aku rasa adik aku dulu kot...hehehhee...sape2 yang tanya pasal aku nnt ...aku nak sekeh je kepala diorg(tak baik ko wat org camtu mie...mok tak ajor pun wat camtu)


tak masuk tajuk n3 lagi nih...hehheheh...aku pun geli ni nyebut pasal ni...nak serius ke tak ni?susah nak serius....mmg susah...


ok lah..tipulah aku cakap aku mmg tak kisah pasal ni..tapi tipu jugalah kalo aku cakap aku serius memikirkan pasal ni...sebenarnya tak de ape pun aku fikir...


kalo dah sampai masanya aku bercinta lagi...nak wat camne????


soklan aku pada ko umie...ko pernah bercinta ke????hahhahahah...cinta????FOBIA BEB...tapi aku tau dalam hati ko ada taman....heheheheh
For u umie:
Kiranya tiada cinta insani untukmu..cukuplah cinta ALLAH penyuluh hidupmu..MOga kElak akan ada CInTA untukmu DarIpaDA inSan yanG menCinTai ALLAH sebAgaimAna CInta mu TerhadapNYA..
-salam sesama insan-








Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?