klik dulu baru tau....

Rabu, 24 November 2010

salam..nak promote blog

aku terpaksa promote blog ni....dipaksa tau...ha korang klik la..kang dia cakap aku ....kera di hutan disusu..anak dirumah mati kelaparan...
glitter-graphics.com.dia bukan kera maupun anak aku..tu just peribahasa...tp adik aku...dia baru je wat blog so suh la aku promote blog dia..ekceli aku malas..yelah .. blog aku ni ha usianya dah setahun lebih bape kerat je followernya..xde la hebat mn pun...tapi aku tak kisah pun....asal ade org dtg lawat sudah..lgpun dulu2 tak tau ape benda blog ni..ni pun ngah belajo ngan jalan2 blog org lain..
Nape aku terpaksa promote blog dia???
1. Sebab dia je adik pompuan aku..
2.sebab dia pandai buat kek moist..sedap tau...kalo puji2 dia..dapatla aku makan kek tu..
3.Sebab aku mmg terpaksa...
4.Kalo blog dia femes....aku tumpang kembang idung..
5.sebab mmg kena paksa k...hehhehee..
6.sbb aku baik hati..layan

Dia yang saya citekan adalah adik saya sendiri Miss in@.korang klik kat nama tu...klik tau..pastu jadi follower dia..mesti dia suka...kalo dia suka...nnt dia rajin buat kek banyak2..leh la aku makan kek selalu..hahhahaa...jgn marah ye..

salam ceria..

Moga ceria pagi ni ye...
Awl bangun hr ni umie...hehhehee...aku pun tak caya seawal ni aku bangun..selalu lepas subuh..tarik selimut balik...kroh..kroh...kroh...sampai kul 8 ke 9 pg...hahahha..kantoi..wat malu je..takpe yg pntg bgn subuh k...dari tak bngun langsung ape ke jadah tu.....
tadi tgk kat shoutmix aku tadi ade la seorang hamba Allah bernama Misz Farah.bila aku klik kat nama dia tiba2...jeng..jeng...pg kat page lain ..ingatkan blok dia..rupa2nya..dia bawa aku terbangke sini................

Nak tau lebih lanjut klik kat pic ni:




hadiah dia mmg menarik..teruja i nak join u..
ni info dia:

Want your share of RM50,000 in prizes? Play the 100PLUS Mindwarp Challenge and Outdo Yourself!

Join the 100PLUS Outdo Yourself Facebook page and test your speed, wits and memory with the 100PLUS Mindwarp Challenge. Start your quest to be the best with our mind-warping online game as you compete for your share of RM50,000 worth of prizes!

If you’re quick enough, get set to compete in the ultimate mental and physical challenge at the Finals!

Top 15 fastest winners compete in the Finals for a grand prize of RM10,000

Main prizes:

3 fastest winners – Samsung Galaxy Tab + 100PLUS (6-can pack)

2 fastest winners – Samsung Galaxy S + 100PLUS (6-can pack)

10 fastest winners – Samsung NX100 + 100PLUS (6-can pack)


sekian.

Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?