klik dulu baru tau....

Rabu, 10 Mac 2010

ada ape 14/3 ni...




salam ..


aku terima banyak jemputan kawin bertarikh 14.3.2010 ni...hehhee....boniey kawin hari tu...sal pun kawin hr tu...anak mak limah jengka 6 pun sama...anak pakcik salim kg awh pun sama...dan tarikh yg korang sume pilih tu adalah tarikh aku tak dapat balik kg...apasal plak tak leh balik kg ????bukannya jauh pun kolumpo ngan temerloh tu...pejam mata je dah sampai....tu la kata2 yang tergiang2 di telinga aku...(banyak la ko dok..kalo pejam mata...bukan sampai umah..tapi sampai ke alam barzakh la ko mie)..betul gak!


sebenarnya mmg tak leh balik pun pasal 13.3.2010 sblm tarikh tu ade fiesta iprom lak...aku ni jadi comitte lak...so camne nak balik wei..kecuali ade org sanggup amik aku bawak balik kg...hehehhee....banyak cantik muka ko...


lupa plak tajuk tu...ada ape ngan 14.3?apasal ramai org pilih hari tu....jeng..jeng...jeng...


aku pun tanya boniey..ni antara perbualan aku ngan dia secara live:


umie :nape awok pilih hari tuh..????kat umoh kome ni banyok jemputan kawin ni..


benda yg istimewa hari tu?


boniey: xde istimewanya pun...senang sedara mara nak dtg je..


umie : hari lain susah ke sedara awok nak dtg?


boniey:la awok ni takkan tak tau hari tu start cuti sekoloh...


umie:ye ke?patut la...bertimbun org wat kj kawin ...hahahhhaa...baru tau...




so aku dah ketinggalan...takpelah...baru je tau dah nak start cuti sekolah...


kepada kawan2 aku yang melangkah ke alam baru iaitu alam rumahtangga...aku minta maaf bebanyak k pasal tak dapat melihat hari bahagia korang...dan korang pun tak merasa hadiah dr aku kan...hehehhe...Aku doakan kebahagian korang dunia akhirat...Amin..




Salam sesama insan,...nape sejak duk kl ni aku dah tak kelakar lagi????apakah kolumpo telah merubah diri aku????



Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?