klik dulu baru tau....

Ahad, 28 November 2010

Kepada kaki dera...

hentikan le perbuatan korg tuh...kalo ko tau rasa sakit..org pun tau gak...kalo ko rasa ko boleh tahan sakit bila org pijak perut ko...ko leh la pijak org len..kalo ko leh tahan bila ade org cucuh putung rokok kat kulit ko..so ko pun boleh wat org len camtu..aku benci korg..

so kepada mereka yang bencikan kaki dera kanak2 nih..meh sama2 kita sokong kempen


senang je korang klik kat gambo lukisan tangan tu....tu lukisan tangan yang di buat oleh aku membuktikan aku mmg telah menyokong kempen ni..kalo korang rasa tak lawa ..korang buat la lukisan tangan sendiri...Apa yg penting kita tunjukkan yg kita mmg menyokong kempen hentikan penderaan kanak2 ni...
ni info yang disertakan sekali:

An average of 7 children in Malaysia suffered abuse everyday in 2009, and these were only the reported cases.

Get on Board is a "peoples' campaign" by UNICEF to provide the Malaysian public with the knowledge, insights and resources to stop child abuse. Do the right thing. Get on board. Stop child abuse!

Memang keji sungguh..aku mmg kutuk korang yang mendera budak2 ni..agak2la kalo nak tunjuk kasih sayang pun

(marah ni...)

korang tengok comey je budak2 ni....tak sampai hati kan nak cubit2....

sama2la kita berdoa supaya kaki dera ni kembali ke pangkal jalan...

peace.

7 ulasan:

L@g3nd@ buD@k N@k@L berkata...

huhuhu~~org yg kaki dera ni mmg x da sifat keperikmanusiaan...

eeeeeeiiiiiii..geram btl..hakhakhak

IEKAH MOKRI berkata...

Yuppppppppp...iekah x suka sngt2 dgn org yg kaki dera
tolonglah jgn lepaskan tekana,trauma atau paper jerk pd org lain
especially kanak2....

Mohamadazhan hjDesa berkata...

salam ziarah, singgah cari ilmu :)

rainbowskittle berkata...

tak paham dengan org yg suka dera budak. bencciiii!

Mohamadazhan hjDesa berkata...

blog ni sy link kan dlm pautan mega, susah nk shout.hehe.ada widget2

nadey berkata...

SONGKONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PEACE NO DERE2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NuSaNa NoSa 91 berkata...

patotnya dera diorg blek.. huhhh~~ O_0"
aiikkk?? teremo plak.. hik3~ ^_^

Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?