cinta ke?

Aku ingin sekali mencintai seseorang kerana Allah..tanpa melihat rupanya..tanpa mengetahui apakah statusnya..tanpa memandang kekayaannya...Benarkah cinta sebegitu wujud??

Adakah hidup ku akan bahagia dengan mencintai org sebegitu?Hanya Allah yg tau ape yang tersirat..Kalaulah aku tau ape yang tersirat pastinya cerita hidup ku berbeza..Aku mmg mencintai seseorg..jauh di lubuk hatiku sentiasa berdoa agar Allah dekatkan aku dengannya..tapi dia semakin jauh..lalu aku mengandaikan dia bukan tercipta untuk ku..

Tetapi aku cuma hamba biasa,selalu terbit di fikiran untuk melawan takdir untuk buktikan yang aku juga mampu untuk memiliki cinta yang bukan untuk ku..
Ampunkan aku Ya Allah..

Dunia ini terlalu indah bagi ku..cinta juga datang dan pergi..dimanakag noktahnya??bilakah aku harus untuk berhenti mencari dan berhenti berharap??aku tahu akan sampai masanya..untuk aku bercinta lagi..

Dan engkau bukan milikku lagi ...pergilah sejauh yang mungkin..sampai aku tak bisa mengejar mu lagi...maafkan aku..aku tak mampu untuk mendoakan kebahagianmu kerana aku tau pasti doaku tak seikhlas mana...

Ulasan

Catatan Popular