klik dulu baru tau....

Selasa, 29 Disember 2009

Aku Makhluk Perosak???

Kenapa aku di labelkan macam tu sekali????mmg dah sampai masanya 'benda' tu nak rosak..tapi kenapa kebanyakan 'benda' akan rosak bila aku yang menggunakannya...
nak kata tangan aku tak berbedung time kecik2 dulu..aku tanya mak aku confirm tangan aku berbedung....ape la nasibnya...
kebanyakannya rosak d tangan aku...sampaikan pagar kebun kawan tok aku pun roboh sbb aku...tp aku rasa mmg pagar dia dah uzur kot...dah mmg ptt ganti baru..nasibla kena ngan aku plak..

ape la malangnya d gelar makhluk perosak?cam ulat yg serang tanaman org je aku rasa...ape la diorg ni..hehehhehehe

Tiada ulasan:

Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?