1st entry aku untuk hari baru..tahun baru ...


Assalamualaikum wbt(ceh..bersopan sungguh aku)


nape la tangan ni gatai je nak taip ni...cam mencurah2 je idea aku ni..tapi bila dah buka laptop bayo(Vaio) aku ni..kosong plak otak aku ni ha...cet podah..buang masa tul la...hehhehhee..

actually aku nak cite...lepas jumaat ni sahabat satu class aku dr form 3 sampai form 5 nak kawin..hehhehhee...nama dia A____.bio je la tempat kosong ..saja malas nk bgtau org len...dia buat kecik2 je..takde bersanding ..lepas akad nikah wat kenduri doa selamat...tu y bgs nya..tapi sebenornya aku mmg dah lost contact ngan dia lepas abis sekolah beberapa tahun yg lalu...yela masing2 sibuk nak mencari arah tujuan sendiri...aku pun lebih banyak bertapa sampai skang tok habis lagi pertapaan aku...ye la nak dapat ilmu kebal bukan senang(yo oo je ko ni umie...)

tapi yang paling kelakonya...si A ni ade kuarkan senarai nama yg leh datang kenduri kawin dia ni ha...mana tak geli hati..sape2 yang dah blacklist nama tak akan menerima jemputan...tapi aku ni bernasib baik sbb tak pernah kutuk dia kot so nama aku tak d senarai hitamkan...yang bgtau aku ni si S...dia cakap ade empat tiket je bermakna 4 org kawan je la(dia wat majlis tertutup je kot atau vvip ngan vip je leh masuk ...hehhehe)...yang dapat pegi si R..si B..si S..n si umie(aku la tu)..so hampir 90 persen dak ex class aku telah d senarai itamkan...hahahaahha....mmg keji(ayat pinjam dr blog wan) statement ni..

tetapi maafkan aku A....aku tak dapat nak g kenduri ko...tq coz jemput aku.terharu tul aku even kita dah lama tak jumpa ...sob..sob..sob...ko jgn serik lak nak jemput aku lagi..mana la tau kot tiba2 je ko dapat ilham nak bersanding plak...tak pun wat majlis sambut menantu ke...sambut anak ke...aku takleh jejak tanah selama 18 hari kalo tak pertapaan aku akan menjadi sia2(alasan paling bongok pernah aku bg)......hehehe...jgn marah...ade la sbbnya aku tak dapat menghadirkan diri ke majlis ko...walaupun jauh aku doakan kebahagian ko ...smg diberkati dan d rahmati Allah..takde sape yang boleh beri ko kebahagian kecuali diri ko sendiri...yela kalo ko fikir ko bahagia...mmg ko bahagia la....salam sesama insan
(satu soklan nak tanya ko ni umie...dia baca ke blog sengal ko ni ha???????)

Ulasan

Catatan Popular