kredit to The Lima  Ost Sepi  - Kau Ada Dia

Sudah lama ku memendam rasa
Cinta didalam dada
Namun tidak pula bersuara
Kerena takut kecewa
Ku tunggu waktu yang lebih baik
Untuk langkah pertama
Jauh dari apa yang ku kira
Hati mu ada yang punya

Chorus Didalam mimpi kita berdua
Mesra bersama
Di lamun cinta
Oh tetapi kenyataannya
Aku sedar kau ada dia….

Oh..mungkin juga semuanya salahku
Terlalu mengharapkan  cinta..huhuhuhhuh
Tapi setia merasuk kalbu
Membawa angan melayang.


***Tak sangka jumpa lagu ni dalam fail lama laptop jepun aku...memang kena plak ngan situasi aku skang ni...hehehehhee...biarlah rahsia..skang ni aku tengah fikir adakah aku pernah cintakan seseorang dalam diam ???macamana boleh simpan lagu ni???korang layan je la ...harap xde kena mengena dengan hidup korang ..biar aku je memendam rasa..sbb aku orangnya tabah...hehhehehe

p/s : Tanpa sedar aku melepaskan dia..sekarang dalam sedar aku terpaksa lepaskan dia..

Thanks.

Ulasan

Catatan Popular