Kepada siapa aku menulis...

Tipulah jika aku kata ..aku tak harap sesiapa pun baca tulisan yang panjang lebar tu...dah tu aku menulis untuk siapa? kepada siapa??Siapa yang aku sangat2 berharap untuk dia baca apa yang aku dah tulis???
Yes ..aku memang mengharapkan sesorang baca tulisan aku..
sungguh ...tapi dalam masa yang sama itu mustahil...tapi yakinlah tiada apa yang kau boleh rahsiakan jika kau simpan rahsia kau dengan google...hahhahhaa ..kau taip jela ape2 kat ruangan search google tu ...nnt keluar la semua rahsia2 kawan ko tu...

Apepun tak kisah lah aku menulis untuk siapapun...ianya cuma berkisar tentang aku...aku menulis sbb bnyak sangat idea dalam otak aku ni...kalo ko rasa buang masa membaca tak yah baca.... aku pun rajin juga gak jenguk blog org as a silent reader...dah tua2 ni malas dah nak bertanya khabar ...maafkan aku ye...terbaca blog korang yang best tanpa sedar ..x tau lah kalo aku menyimpan jejak di blog korang... aku pun x pandai sangat pasal it ..cuma mengharap si dia mengajar aku..kadangkala tanya encik google yang tak kedekut ilmu ni.

Kat sini , aku bebas menulis ...dengan gaya bebas...ikutlah nak kuak lentang ke..kuak kupu2 ke ...kuak dada ke...pandai2 aku la..tak perlu menegur tentang tatabahasa..susunan ayat yang tunggang langgang ..bahasa yang bercampur aduk...kalo ko bercakap seharian pun takkan lah ko guna perkataan yang skema...ikut betul2 standard SPM...hahahahaha..mmg x boleh blah la...

p/s : wahai angin sampai kan pesan rindu ku...hantarkan angin sepoi2 bahasa je...jangan terlalu kuat ,nnt dia makin menjauh dari aku...biar dia sentiasa dekat dgn aku .. thanks


Tak perlu kata apa2..

Ulasan

Catatan Popular