Saya sibuk Berkempen!!!


Salam..apa khabar sahabat2 ku?

Tajuk N3"Saya sibuk berkempen"..(mak aih umie PRU13 pun blom lagi ni..Mu kempen gapo ni??)..Sorry la beberapa hari ni saya mmg sibuk berkempen....tu yg tak bape nak update blog saya ni...mesti korang nak tau kempen apa???kalo korang perasan kat blog saya ni banyak dah saya tampal gambo2 yg kalo korang klik akan sampai ke dunia lain..tipu je..takde la ke dunia lain...pegi ke page atau website lain je..sume tu antara kempen saya..korang boleh bantu saya menyokongnya dengan klik saja pada pic yg saya letakkan tu...yelah sambil kita hidup di muka bumi ni..kena la buat amal kebajikan juga kan..
ni je la yg mampu saya buat..ok kat sini saya nak share sket beberapa info yg saya tau..kalo rasa info ni tak best..korang leh pejam mata k..hehehhee...bagi mereka yg tak tau je la...

1) korang tau tak page ape ni?korang pernah pg tak ke page ni?boleh klik di pic ni..


Website dimana para belia muda mudi berkumpul dan menyatakan suara masing2...dan yang paling best tu kita boleh dapat duit ngan menyertai online survey dan online advertising...tu antara sebab kenapa saya suka website ni..then sape kat sini suka YUNA?Yuna adalah duta bagi Youthsays.com ni.Tapi apa yang penting disini..disamping kita mencari duit poket tambahan untuk mengumpul duit belanja kawin ke..duit tabung PTPTN ke..duit tabung belajar kita..kita sebagai belia harapan negara masih boleh aktif menyertai kempen2 yang dianjurkan...macam yg telah saya buat dengan menyertai kempen2 berikut...
*kamu boleh klik di pic kempen saya ni juga..


Hari selamatkan bumi kita!!!

RAISE YOUR HAND .STOP CHILD ABUSE NOW!!!!!


SAVE JAPAN DOLPHIN!!!!!


Meh Jumpa kawan baru...! Cakap Hi je ..




Be one of the Top 15 fastest winners to compete for RM10,000!


Meh menonton TV9.

Apepun kempen yang saya sertai adalah untuk diri saya dan masyarakat kita ..saya cuma insan kecil dalam dunia ni..tapi mungkin dengan suara kecil saya ..dan bersatu dengan suara kecil kamu juga...ianya mungkin boleh mengubah dunia menjadi lebih baik..
Jika kamu ingin menjadi sebahagian lebih 200000 ahli Keluarga Youth.Com...kamu klik saja pic ni


Love Green N Peace.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
SANGAT LA RAJIN EK....LUPE NK TANYE UMIE BUAT APE EK SKUNG......
Unknown berkata…
nanti status nuffnang berubah ke umie?
umie berkata…
saya berkempen untuk youthsay..hehehe..takde kene mengena nagn nuffnang pun.

Catatan Popular