TunJuk Ajar kU sifu...

Salam..


ni Entry adalah untuk memperkenalkan sifu saya ...hehhehee...dah lupa ye ..hari tu Kan dah janji nak cIte..k..dia pun ade blog dia sendiri gak...dia lah tempat rujukan saya...mana yg tak tau...saya akan tanya dia..

contoh soklan saya:

"camne nak tuko kaler background aku ?"

"camne nak bg tulisan besor?"

"camne ko letak gambo dlm blog"

n bla..bla...bla...bla...

saya tetap suka tanya dia sbb..selain dia sifu saya...dia juga teman sebilik saya..sepupu saya...pemberi pinjaman wang pada saya..Ah Long ke?x..x..saya pinjam wit dia takde bunga2 la..org mmg panggil dia Along gak...bila saya minta tolong print kan Assignmnt pun..dia tak banyak bunyik..just tanya ko nak bape copy?kdg2 pow dia punye milO peket(dia ade banyak nescafe peket gak..tapi dsbbkan saya tak minum nescafe so nescafe peket tu selamat la dia simpan..hehehhee)...banyaknya la Jasa dia kan saya...

Apa lagi ye....

Dia bg saya pinjam Almari n tilam empuk yg selama ini jadi tempat tdo saya..saya dtg situ cuma bawak beg kain...bantal ..n toto nipis je...

Dia tak pernah kisah saya study sampai lewat malam...n lampu terpasang masa dia tdo...kdg2 dia sanggup masuk bilik lewat sbb tak nak ganggu saya study sbb dia cakap nnt saya tak study bila saya tgk dia tdo...dia cakap lagi saya ikut tdo bila tgk dia tdo..hahahhaaa..mmmg betul pun..

walau pun dia jarang ada bila sabtu ahad menjelma..tapi bila dia jumpa saya..dia layan cite saya sampai dia lambat pegi mandi...tunggu sampai saya hbs cite...br dia buat ape yg dia nak buat sbb dia tau saya suka bercakap...hahahhaa....ye dia betul.

Sungguh saya sangat menghargai dia dlm hidup saya....dan skang ni dia bukan lagi teman sebilik saya...tapi dia masih sepupu saya...dan kerana dia bertambah sorg lagi sepupu saya..hehehehe.

Kebaikan dia pada saya mungkin sedikit dia rasakan..tapi pada saya ia sangat berharga..kerana dia buat saya gembira mempunyai sepupu seperti dia.

KenaPa Entry saya ni cerita pasal dia????sungguh saya sedih...sampai saya cakap kat dia..kalo nak kemas barang..kemas bila aku takde kat umah....saya jahat sbb tak tolong dia...tapi sungguh saya sedih bila tgk dia kemas brg...dan kini dia sudah punyai kehidupan nya sendiri...

saya gembira melihat dia gembira...moga dia tenang dan tabah menjalani kehidupan baru nya skang ni...saya doakan dia berbahagia sehingga ke akhir hayat..saya harap dia takkan lupakan saya di sini..rajin2 lajenguk saya disini...


Dia yang saya cerita ni adalah LEENDA dan selamat datang En.As dalam keluarga PakLong Malek. kamu boleh jengah leenda di blog nya ...
Blom terlewat untuk saya wish :
SELAMAT PENGANTIN BARU LEENDA DAN EN.AS.

Umieaila,dan pengantin baru

Ulasan

Catatan Popular