klik dulu baru tau....

Rabu, 24 November 2010

salam..nak promote blog

aku terpaksa promote blog ni....dipaksa tau...ha korang klik la..kang dia cakap aku ....kera di hutan disusu..anak dirumah mati kelaparan...
glitter-graphics.com.dia bukan kera maupun anak aku..tu just peribahasa...tp adik aku...dia baru je wat blog so suh la aku promote blog dia..ekceli aku malas..yelah .. blog aku ni ha usianya dah setahun lebih bape kerat je followernya..xde la hebat mn pun...tapi aku tak kisah pun....asal ade org dtg lawat sudah..lgpun dulu2 tak tau ape benda blog ni..ni pun ngah belajo ngan jalan2 blog org lain..
Nape aku terpaksa promote blog dia???
1. Sebab dia je adik pompuan aku..
2.sebab dia pandai buat kek moist..sedap tau...kalo puji2 dia..dapatla aku makan kek tu..
3.Sebab aku mmg terpaksa...
4.Kalo blog dia femes....aku tumpang kembang idung..
5.sebab mmg kena paksa k...hehhehee..
6.sbb aku baik hati..layan

Dia yang saya citekan adalah adik saya sendiri Miss in@.korang klik kat nama tu...klik tau..pastu jadi follower dia..mesti dia suka...kalo dia suka...nnt dia rajin buat kek banyak2..leh la aku makan kek selalu..hahhahaa...jgn marah ye..

1 ulasan:

nadey berkata...

terpakse ye hahahahah klako2

Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?