ntahla awok ni umie....kaco betul..

salam sifu
...aku dah tau ape silap aku bape hari ni...aku asik ngadu kat sifu aku...yang aku takleh buka blog aku sendiri ..n siap suh sifu aku plak pegi jengah blog aku..hehehhee..biasalah bila sifu aku dah jengah..leh la suh dia edit ape yang patut...tu tgk la kat shoutbox aku tu ..dulu kecik je..aku pun tak tau rupanya dah ramai yang tinggalkan mesej..hehehehe..org tua baru belajar kata kan...sifu aku plak cakap dia malas lebih2 nak edit..bio aku belajo sendiri..heheheh...biasala namakan sifu kan...takkan sume dia nak ajor kan...dia bg tips dah le kan...pastu pandai2 la aku buatkan,,hehehhee...tapi aku lagi la suka kalo leh bio dia plak tulis entry dlm blog aku(banyak cantik muko ko mie....hihiihihi..)....nak tau sape sifu aku?????nnt next entry aku cite ye...ala korng mesti kenala punye la...dia comel2 je...dah...dah aku malas cite lagi...bio suspen...entry ni aku nak cite ttg kelembapan aku mengenal pasti masalah...hahahhahaa..
meh kita tgk kesilapan bodoh aku tu...layan..

Aku x nk create blog baru la wei!!!!!

xpe aku layan lagi.....

Ni yang bikin panas!!!!!!!

Akhirnya baru la aku sedar kesilapan aku kat mana??? aku tak masukkan email penuh..padanla aku tak leh masuk...hahahahaha






















Ulasan

Catatan Popular