klik dulu baru tau....

Sabtu, 20 November 2010

APA IMPIAN SATU MALAYSIA AWOK?????

salam ...
dah sabtu ye kawan2...ade plan nak g mana2?kalo dah duk kg ni..takde mende la saya nak buat just main tenet je la...hehehehe..jgn main2 kg saya pun dah ade berukband...hhehehe..broadband la..saya selalu cakap kat kawan2 kalo nak chat ngan saya tunggu saya balik kg dulu...padahal saya menyewa kat kl...ape kejadah balik kg baru online...tu namanya kemajuan kg...ahhahahahah.
n3 ni bukan nak cite pasal kemajuan kg saya pun....just nak tanya pd diri sendiri dan anda sume....

Apa impian satu Malaysia anda??????

semalam saya ade tertengok iklan kat tv1 ...ade rancangan tv baru kat rtm yg ditaja oleh POS MALAYSIA..yang wat aku tertarik ttg iklan tu ..ade lah sorg minah tu..peserta rancangan tu la ...dia cakap camni..lebih kurg camni la...(aku x bape ingat sangat..kalo betul...betul la..)

"IMPIAN SATU MALAYSIA SAYA IALAH MERASAI HIDUP D KAMPUNG "

so saya disini just nak serkap jarang je la ..hehhehe..so tak yah nak pandang serius ngan ape yg saya tuliskan ye..ni yg wat saya terfikir...camne la dia leh terfikir nak impian camtu..org melayu plak tu kalo org cina ke atau india mayb dia nak rasa hidup kt perkampungan melayu...rasa cam x satu Malaysia je...myb dia asal kat US kot..atau dia mmg tak pernah duk kg walau sedetik pun..ataupun mmg takde kg pun...ntah ape lah yg dia fikir ttg kg ni?apakah dia masih fikir kg tu cam duk dlm hutan?penduduknya masih mengguna dapur arang?atau,,,korg fikir la pepun..malas nak pnjang cite..
pastu nak suh rakyat malaysia undi impian camtu plak..kalo betul nak satu malaysia...buat la impian nak duk umah perdana menteri selama sebulan ke?atau impian nak kawin campur ke?hehhehehe..atau nak belajar masakan cina atau india ke?atau merasai duk ngan famili cina atau india ke?atau pg berbakti kat kawasan org Asli ke?ape2 je la yg ade selitkan satu Malaysia...yg ni saya setuju...
ape la awok membebel ni umie oit!!!!!lantak la dia nak impian ape ke!!!!(hehehe..saya menyibuk sbb saya ni masyarakat prihatin...jgn marah)
so jgn banyak bunyi ye umie...
akhir sekali
apa impian satu Malaysia awok????

umie jawab:
Impian satu Malaysia saya ialah rahsia...hahhahhahaah...
(giler perahsia saya ni...bek duk diam2 je nnti org dengki plak ngan impian saya...jgn marah2 tau)

Tiada ulasan:

Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?