Buah cempedak di luar pagar,ambil galah tolong jolokkan..


saya budak baru BELAJAR,,kalo salah tolong tunjukkan(bukan jolok saya tau)...hahhahaa

setelah mendapat komen saya jadi malu sendiri...

hehehhee..sape yg termasuk blog saya pasti akan terkejut ngan kecerahan warna pink blog saya...hahaha..(tak sangka mak suka warna pink gak)geli..geli..memang geli...

sebenarnya saja2 nak cuba tapi tak sangka ade plak yang tertengok..lebih2 lagi encik wan ...tak sangka plak dia tgk blog saya nih...bangga weh...yelah hatinya nampak keras ..mana nak layan blog picisan cam blog saya nih...hhehehe...anyway tq kawan2 yang tegur...

baru je nak belajar..tp leceh la..setiap kali tukar template baru je...blog kesukaan pun ilang gak...

nape saya pilih template pink hari tu?pasal saya nak kan bunga sakura tuh...tp skang ni dah tak kisahla bunga ape pun janji ade dlm blog saya nih..

ok la...saya berpuas hati ngan blog baru saya ni...komen xkkan dilayan lagi..(syok sendiri..hahhaha)..

good job umie...even baru nak bertatih(kembang kempis idung memuji diri sendiri).

saya berjanji akan belajo bersungguh2 lagi mengabih kan masa update blog saya...terima kasih kepada peminat2 saya yang banyak menyokong...(dah blah...banyakla ko punye peminat)..



Ulasan

as ♥ Leenda berkata…
weh..aku tau cam mane nk tukar layout tanpa menghilangkan yg kt tepi2 tu..ape la ko ni..bkn nk tnye cikgu linda ni..huhu..
.
.
.
weh..ko taknak balik umah ke..takde kelas ke skrg ni...

Catatan Popular