bikin wa panas je..


patutla org cakap org lebih tua lebih dulu makan garam...aku mengakuinya...kenapa?why?nande?

ye la sbb aku dah melaluinya...so aku leh bgtau sebnarnya jalan yang ko pilih ni tak betul...pasal aku dah laluinya dan akhrnya ni la hasil ape yang ko nampak...sbb aku dah nyesal so aku bgtau la korang ...tapi korang ttp tak nak dengar pasal korg tak laluinya lagi...so korg rasa tak logik ngan ape yg aku cite kan...

tapi aku tak kisah pasal aku dah bgtau....korang yang tak nak dengar..aku takleh cakap korang budus..cuma korang jahil je...kalo lah ade org pernah nasihatkan aku cam aku nasihat korang skang ni...tentu jalan hidup aku berbeza...

masalah aku ialah aku matang sebelum waktunya..aku lebih banyak memerhati perilaku org lain lalu menjadikan persekitaran aku musuh utama...menyebabkan aku lebih suka pasangan yang lebih tua bertahun2 dr aku sedangkan waktu tu aku baru je umur 15 thn ...menyebabkan aku lebih ingin jadi org dewasa...dan skang aku tak nak jadi org dewasa..aku nak masa ni statik je...hahhahaa...lawak la ko mie..

hari ni ko mmg pelik je...penat ke drive tgh2 panas tanpa ade aircond then bawak 80/90km sejam di lorong tgh..hahahhaa..aku mmg jahat...aku dengki pasal ade org bawak kete laju2....biar diorg rasa camne bila tgh2 laju tiba2 je kena bawak pelan2 pasal ade org jahat bawak kete pelan2 cam siput...budus...saja je..

ataupun d sebabkan ko memikirkan hutang belajar yang makin bertambah????atau ko memikirkan soklan kawan ko yang bertanya...ko bila lagi??????(soklan ni d tanya selepas dia berjaya mengakhiri zaman singlenya so dia boleh tanya soklan camtu kat org yang blom berjaya mengubah status bujang...mmg lawak soklan ni..pasal dulu dia pun benci bila org tanya soklan ni...argh..melayu mmg mudah lupa...mmg bangga bila nengok org lain hancussss)aku merepek ke?budus lagi..

banyak mende aku nak merepek malam ni..apakah d sebabkan suhu yang makin panas ke?buat kita jadi cepat marah..cepat je nak marah...argh susah..sejuk susah..panas susah..mmg tak reti nak bersyukur..sume org ngah panas nih..paham tak??so sabar k..

exam nak dekat baru nak kalut..last minute person la sangat..hahhahaa...mmg nak mampus bila tak baca ape2 tapi confident je cam boleh jawab sume soklan..kui...kui..kui..aku ketawakan diri sendiri..budus..

x de yg plg berharga drpd menghargai diri sendiri..ingat Allah..ikut sunnah nabi..berpegang pada ajaran Islam..ikut ckp mak ayah..hormat org tua...hormat org lain...anggap diri ko cam benih yg baik so campak ke mana pun pasti akan tumbuh pokok yg bermanfaat..pegilah kemana pun ko pasti d berkati..langkah la ngan yakin..

p/s: kepada kaki dera..hentikan le perbuatan korg tuh...kalo ko tau rasa sakit..org pun tau gak...kalo ko rasa ko boleh tahan sakit bila org pijak perut ko...ko leh la pijak org len..kalo ko leh tahan bila ade org cucuh putung rokok kat kulit ko..so ko pun boleh wat org len camtu..aku benci korg..

Ulasan

incek paranoid berkata…
awak penah tgk blog awak kt monitor full hd tak?
berpinar bijik mata! haha
umie berkata…
baru je nak belajo ni...main klik2 je ni

Catatan Popular