Subuh yang indah...


Tahun ini aku subuh di Taman melati...tahun lepas aku subuh d kluang johor..tahun sebelumnya aku subuh di jepun...tahun sebelumnya lagi aku subuh di melaka..tahun sebelumnya aku subuh bla..bla...bla..dah banyak tempat rupanya aku telah melalui subuh yang indah...bersyukur sesangat kerana masih lagi dapat melaluinya....

subuh yang paling indah sewaktu d jepun...dimana dinginnya air meyapu ke muka...-2 darjah celcius tuh...nasib bek tak lama musim sejuknya...apepun dimana2 pun subuh yang paling2 paling indah ialah bila kita dapat bangun untuk subuh..hehehehe.

Apa yang paling aku suka ttg subuh..ialah aku dapat berbicara dengan Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..cam2 doa aku minta....takde sape2 pun dengar....aku rasa subuh beri aku harapan untuk memulakan hari baru...aku berdoa agar aku takkan terlepas mana2 subuh walaupun sehari...takkan lengkap hidup aku tanpa melalui subuh yang indah..Azan subuh yang memanggil2 supaya aku bangun bagaikan lagu yang terindah aku dengari....YaAllah...sukar nak digambarkan betapa indahnya subuh...

Ulasan

Catatan Popular