Banyak Idea tapi Malas...

pening2....assignment banyok...

salam ..pe kabo?lama dah tak nulih ni...nasib baik pandai taip lagi...heheheheh...ape la ko umie...actually aku selalu g melawat blog org je kebelakangan ni ..dan blog yang paling aku suka lawat ialah blog hamka..pastu aku jalan g blog cousin aku linda..dah di booking pun awek ni...hehehe..bagus2..tahniah ye linda,,tunggu giliran aku plak...(miang plak aku ni)...

aku dah agak bz sejak jadi student balik ni...hehehee...mmg adventure jadi student ni...nape plak?pasal aku dah lama tak belajar..otak aku ni kena guna berus dawai....bila aku tgk kawan2 aku yang masih muda ni tekun belajar..timbul rasa nyesal nape la aku tak terus je sambung belajar hari tu...hambik ko...jumpa plak lecturer sebaya ko..haru tul...tapi aku suka new life aku ni...sangat2 fresh..aku rasa bertenaga sungguh....mayb coz aku d kelilingi mereka2 yang masih muda belia...yang aku boleh sedut energy diorg..lalu aku menjadi bertambah muda...forever young..hahhaha..ape ko merepek ni labu...

kalo ikutkan hari2 aku nak tulis pasal dalam otak aku ni banyak idea tapi aku ni malas sangat2..ye lah ngan assignment yang makin bertambah...ngan masa tdo aku makin berkurang..idea yg ade terpaksa dketepikan dulu...kira assignment ddahulukan...hehehhe

life aku mmg bz...yo o je ko ni umie...padahal satu hari kelas ade 2 je...camne leh bz cam PM tu?pasal kelas aku cuma ade satu masa pagi(8:30pg-930pg)...ngan satu masa malam(6:30ptg-9:30mlm)..hebat tul timetable aku...jadi masa siang aku d habis kan d library atau merayau d maju juntion tu...bila balik umah dah malam...siannya kat aku...tapi yelah ni satu pengorbanan demi mengenggam segulung ijazah..semangat tul...

aku pun malas nak taip panjang2 pasal assignment aku lom siap lagi...kepada lecturer2 aku bersabolah mengajor student tua cam aku ni...ye la kadang2 lembab sket ....kadang2 cepat plak masuk dlm otak aku ni...hehehhee..apepun aku cuba buat yang terbaik...

salam sesama insan

Ulasan

Catatan Popular