klik dulu baru tau....

Rabu, 23 Disember 2009

bestnya tengok blog orang lain ni...

jeles betul la tengok blog org lain ..cam2 ade..nape la aku takde idea cam diorg ni..betul2 kreatif..kalolah aku ni pandai menulis...dah bape novel aku dah kuorkan..hehehehhe...blog diorg leh buat kita senyum...wat kita gelak..sejak kebelakangan ni aku dah cam ketagih nak baca blog org..tak kisah la blog apepun...ade blog yg kuang ajo,,,ade yang baik budi bahasanya..ade yang mmg tak faham bahasanya...tapi yg penting setiap daripada penulis blog ni ade sesuatu nak d kongsi dengan org lain..tu yg bagusnya..bila baca blog diorg cam diorg ni ade je dekat kita ni,,,tu yg rasa nak aktif tulis dlm blog sendiri..mana la tau kot aku leh glamer cam diorang ni...sbb kan aku ni baru lagi nak merangkak dalam dunia penulisan blog ni..aku kena cari sifu dulu?sape nak jadi sifu aku plak?(sambil garu2 kepala)...aku akan cari masa dalam kesibukan aku bekerja untuk conteng2 dlm blog aku ni(semangatnya dia..)..tulis je la apepun biopun org akan cakap aku ni syok sendiri..tapi apepun kena belajo la dulu...1stly kena cari sifu@sensei kalo dalam bhs jepun...nak ck cite pasal ape?ade ke nnt nak baca blog aku ni(garu kepala lagi)..Tawakal je la...

Tiada ulasan:

Saya telah menyertainya..Anda bagaimana?