aku ngan dia...


Namanya kak sal..aku kenal dia sejak tahun 2006 lagi..ni la makhluk Allah yang paling tak berkira d muka bumi ni...aku sayang dia cam kakak aku sendiri..aku dah follow dia dah lama gak..kitaorg kenal kat INSEP(satu course yang paling hampeh kat malaysia ni-ngabihkan duit kerajaan je)walaupun Insep tu tak best tapi telah mengenalkan aku ngan kak sal n ina atau lebih dikenali dak cik.dua2 ni mmg aku anggap best frenz aku masa kat insep..sampai skang aku still anggap diorg ni best fren aku..tak tau la ape diorg anggap aku plak...Kak sal mmg tak banyak cakap...dia bgtau aku bercakap ni memenatkan..hehehhee...dengor aku cakap pun dia dah penat...tu je la selalu dia cakap...tapi aku still nak cakap gak...sbb aku tau dia still dengar ape aku cakap..aku bukan nak promote kak sal ni..tapi hanya Allah yang tahu isi hati aku...dia banyak ngajar aku cara berpesen,cara melawo...pergh kalo korang jumpa kakak2 kak sal ni..mulut mmg boleh tahan la puakanya..tapi hati diorg baik..tu je yg aku boleh cakap...sepanjang aku duk ngan family kak sal..makan cukup..bertambah sihat lagi..kak sal mmg jaga aku ngan baik..kalo nak cite kebaikan dia pada aku mmg berjela2..susah aku nak terangkan ..dia pun tak kisah aku camne..terima aku sbg kawan seadanya...


banyak kenangan lucu ..sedih..sakit ..gembira..dah kita lalui bersama..masih ingat perkataan 'selkom brodbond'..tiba2 kena jadi pengapit terjun..hahahha..siap kena sound ngan mak andam lagi...perangai bio elok sket kat atas pelamin...ketuk dinding bila mak akak takde kat umah...hahhaha..aksi spontan yg paling kelako...panik bila akak sakit perut hr tu...geram bila akak amik baju MU yg doploh tu...hehehhee...malas bila akak suh saya nyapu sampah...lemau bila kakak2 akak balik kg...hahahaha..hopefully akak banyak ingat time kita gembira bersama..

bila sampai masanya terpaksa kuar dr umah dia..mmg aku sedih sangat..tak pernah aku rasa sedih camtu..kalo boleh aku nak ikut dia sampai bila2 pun..tapi ye lah cam mak kak sal cakap aku ni still ade mak bapak..satu hari nnt mesti mak ayah aku akan panggil aku balik nye..aku terpaksa akuinya..aku ingat aku kuat semangat...keluar dr umah dia tanpa setitis air mata ..tp apakan daya...air mata tak tertahan dan terus meraung kat ctu...seperti seorang anak yang terpaksa bercerai susu ngan mak dia..aku menangis time tu..


akok,ke mana pun saya pergi saya takkan lupakan jasa baik akok...sbb tu la saya selalu suh akok simpan signature saya ke...seluo saya ke..mana la tau kot satu hari nnt saya jadi terkenal ke...heheheh...leh akok tunjuk kat org..(berangan betul)..ke mana pun saya pergi..saya akan tetap tersenyum bila teringat kenangan kita bersama..cam dalam lagu mawi ngan danel ..Setiap pertemuan pasti temu titik perpisahan...Saya doakan kebahagian akok dunia akhirat,semg akak d beri kesihatan yang baik,dipermudahkan urusan,saya doakan yang terbaik untuk akak...saya sayang akak...akak sentiasa cantik d mata saya..x kiralah apepun yang berlaku saya tetap kawan akak sampai bila2 pun..tu je saya nak bgtau...miss u..

Ulasan

Catatan Popular